הכי חמה, הכי אופנתית ,מדגישה רגליים ארוכות, מותניים צרות, מחטבת עליונית תפוחה, מעניקה שיק לז"קט מחויט ועדכנות אופנתית למראה הכללי.

 
קבלו את חגורת המותניים כפריט חובה בארון. אורלי שי קס מסמנת קווים לדמותה ומעלה את שילובי חגורת המותניים הנכונים לבעלות מותניים דשנות אחרי סופגניות החג.
 
עם או בלי גשם אופנת החורף כבר כאן ומכתירה את ה"סלב" הבא של עולם האבזור…חגורת המתן. החגורה חוגגת את הפיכתה לאביזר חובה בארון ואני חוגגת את החנוכה עם לביבות וסופגניות ומוסיפה לי עוד חגורה למלתחה… והפעם חגורת שומן מסביב למתנים. מה שברור שמותניים מלאות וחגורת מותניים זה לא לא ושוב לא הולך יחד.
 
מה מקור המגמה הזו למותניים צרות , למי זה מחמיא והאם ניתן לשלב את טרנד החגורה גם על חגורת השומן הטבעית שלנו.

החגורה קווים לדמותה.

החגורה נולדה על מנת להדק שמלות,חצאיות או מכנסיים לקו המותניים כמו גם ארנקים וכלי נשק. כמו כל דבר פונקציונאלי אנחנו הנשים הגדלנו להשתמש בו בעיקר כאבזור אסטטי שתפקידו להדגיש את הנשיות והסקסאפיל שלנו. מכאן נולדה לה חגורת המותניים. מחגורה צרה עד מחוך של ממש הדוחס מחטב ומצר את מראה קן המתניים. מיקום החגורה מושפע מצו האופנה. קו החגורה עולה או יורד כאשר הקו הגבוה יותר נקרא אמפיר והוא יושב בדיוק מתחת לחזה, קו המותניים יושב על החלק הצר יותר של המותניים (מעל הפופיק) וקו הירכיים מתחת לפופיק. היום בשונה משנות ה-2000 החגורה עושה עלייה ברורה ומהודקת לקו המותניים. 

חגורה ואופנה

החורף מככבת צללית הגוף הנשי: רגליים ארוכות, אגן מכומר, כתפיים יציבות,חזה נערי ואיך לא… מתנים צרות כבשנות החמישים (ראי "מד מן" ואין לי מה להוסיף).
זהו זה רשמי…אנחנו מוציאות את הסיליקון, קונות גרביונים בשלל גוונים מכניסות כותפות ונפח לכתפיים וכן גם…מהדקות חגורה. החורף באופן המובהק ביותר החגורה מעל הכול… אפילו מעל סוודרים עבוטים וז"קטים מחויטים. היא… לא באמת צריכה להחזיק כלום אלא רק להדגיש את צו האופנה ובעיקר מותניים נשיות וצרות, ורגליים ארוכות. כן אני לא מתבלבלת, מיקומה הגבוה של חגורת המותניים מעניק מראה רגל מוארכת בניגוד לגזרות המכנסיים נמוכי גזרת המותניים שרווחו עד כה.

הגודל כן קובע

מסתבר שגם כאן הגודל כן קובע , בחרי לך חגורה דקיקה לסימון מיקום המותניים או רחבה להצרתן והדגשתן של המותניים. היא נקשרת ברכות בפפיון, חגורה משולבת בחגורה נוספת בקשירה או נסגרת באבזם בולט.

מתאים לי?

חגורת המותניים אמנם מדגישה מותניים צרות ורגליים מוארכות אך מה אם הרגליים שלי ארוכות או קצרות מידיי והמותניים שלי ספוגות בלביבות וסופגניות?
 
הנה כמה טיפים לרכישה נכונה:
רגליים קצרות או ארוכות מידיי: כדי לטשטש את חלוקת הגוף בעזרת חגורה בחרי בחגורה בגוון מערכת הלבוש עליה היא ממוקמת כך תוכלי להדגיש מתנים נאות ופחות שרגליים ארוכות או קצרות מידי.
 
אם יש לך בטן הימנעי מחגורה היא רק תדגיש את ממדי האסון , ולא היא באמת מסתירה את רוחב הבטן ומפלי השומן היא קוראת לעיין של כולם להתמקד שם במבט נוקב…. אבל אם את מתעקשת אז האפשרות השפויה יותר לרכוש חגורת מותניים במקרה הזה היא למקמם אותה מתחת לעליונית פתוחה כך יבצבץ רק חלק מהחגורה ישווה לך מראה מעודכן ואופנתי ושולי העליונית הפתוחה יעזרו להצר את מראה הבטן, הימנעי מפפיונים ואבזמים גדולים ובולטים והדגישי דווקא חזה עסיסי או עיניים טובות.
 
אם את מקל ללא קימורי גוף נשיים במיוחד חגורת המותניים היא החברה הכי טובה שלך שלבי אותה על פריטי לבוש כמו סוודרים חצאיות נפוחות וז"קטים . הדקי אותה כך שמותנייך יהיו צרות ושארית הבגד ינפח לך את איזור בית החזה והאגן.
 
אם אני צריכה לסכם במילה אחת את פריט האבזור המובהק ביותר החורף …זו חגורת המותניים.
והיא מתאימה כרגיל בעיקר לנשים בעלות מותניים ורגליים מושלמות או לנשים רזות במיוחד.
 
אני מצאתי שימוש נוסף לחגורת המותניים כשהיא רכוסה היטב למרות שלל המתוקים והלביבות שסביבי בחג הזה פשוט אין לי מקום אין לאן לדחוס את הקלוריות ….
 
ו…אל דאגה, עד שתספיקי לקרוא את הכתבה נעבור לטרנד הבא אז תיהני מהסופגנייה שלך .

עוד מאמרים בנושא…

להתלבש על העסק שלך
בלוג

להתלבש על העסק שלך

פתחת לך עסק? החלטת לצאת בקרירה חדשה או שאת סתם רוצה לרענן את המלתחה העסקית שלך? אורלי מעצבת לך סטייל משרדי והפעם שתי מערכות לבוש לחורף מוצלח בעסקים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד